Nieuwsbrief Economie
Proevereitjes in Valentijnsfeer - Win een etentje voor twee!

"Proevereitjes" staat ook dit jaar in het teken van de liefde. Op zondag 18/02 kan je tussen 11 & 17u op de vismarkt te Brugge terecht voor een winterse portie culinair genot en een waaier aan originele, zinderende acts.
De dienst Economie van de Stad Brugge geeft je bovendien de kans om samen met je partner gezellig te gaan dineren in 1 van de deelnemende "Proevereitjes"-restaurants!
Wat moet je doen om dit etentje te winnen? Vul snel het online formulier! Dit kan nog tot en met 12/02.
Word het gezicht van de "ik koop lokaal"-campagne!

Mensen stimuleren om te winkelen bij lokale ondernemers, dat is de bedoeling van de campagne "ik koop lokaal bij de winkelier van hier". Plaatselijke handelaars staan altijd klaar voor hun klanten en geven zuurstof aan de stadskern. Daarom verdienen ze een duwtje in de rug.
Om lokale handelaars een gezicht te geven bij het grote publiek, wordt in 9 West-Vlaamse steden en gemeentes een grote communicatiecampagne georganiseerd, ook in Brugge.
Ben jij trots op je kwalitatieve producten, je vakkennis en je persoonlijke service? En heb je zin om ambassadeur te worden van de campagne?
Schrijf je dan nu in!
Brugge lanceert premie voor gevelrenovatie:

De stad Brugge wil Brugge als aantrekkelijke shoppingstad en als gastronomisch centrum blijvend stimuleren. Daarom lanceerde het (binnen de perken van het goedgekeurde budget) een premie voor de gevelrenovatie van een handelspand.
Meer info hier!
Nieuw opleidingsaanbod van de Horeca Academie:
U bent een horeca-ondernemer met passie voor uw zaak? U houdt ervan om nieuwe kennis op te doen en andere horeca-ondernemers te ontmoeten? Dan is er goed nieuws, want Horeca Vlaanderen lanceerde onlangs het nieuwe opleidingsaanbod van de Horeca Academie, met steun van de Vlaamse overheid en Metro Cash&Carry.
In het voorjaar van 2018 biedt Horeca Vlaanderen zeven opleidingen aan. Voor elke ondernemer wat wils dus! Alle info hier!
|