De Stad helpt jonge organisatoren met een fuifsubsidie van 500 euro op weg.
Doe nu online je aanvraag.

Nog vragen?
Contacteer jeugd@brugge.be

Voorwaarden

Lees het reglement daar vind je een volledige omschrijving van de voorwaarden.
Hieronder vatten we de belangrijkste voorwaarden samen:

  • Je organisatie is een Brugse vereniging of je bent een groep van min. 3 personen waarvan de helft van Brugge is en de helft meerderjarig.
  • Je fuif gaat door in een zaal of tijdelijke constructie die voldoet aan de wetgeving
  • Je programmeert minstens 2 acts waarvan 1 Brugse
  • Je sensibiliseert omtrent respect voor de buurt, schenken van alcohol, drugs...
  • Je serveert een divers aanbod aan niet-alcoholische dranken waarvan de verkoopprijs lager is dan die van alcoholische dranken
  • Je stuurt een bewonersbrief
  • Je voorziet security (professioneel of vrijwilligers)

Procedure

  • Dien minstens 30 dagen voor aanvang van de fuif je aanvraag voor een fuifcheque in bij de Stad, samen met de nodige bijlagen (zie hieronder).
  • De Stad brengt je schriftelijk op de hoogte of je aanvraag werd goedgekeurd.
  • Na het evenement dien je de gevraagde documenten in bij de Stad (zie hieronder).
  • De Stad controleert of alles correct is. Is dat het geval, dan krijg je het bedrag op je rekening.

Meebrengen

Vul het aanvraagformulier in.

Bezorg ons voor aanvang van je fuif

  • 2 toegangstickets aan de jeugddienst
  • Kopie verzekeringspolis
  • Aanvraag om toelage
    Onderteken dit formulier en stuur hem naar ons terug

 

Bij een buitenevenement vraag je volgende vergunning aan

 

Zorg voor de nodige security

 

30 dagen na het evenement

  • Factuur Unisono
  • Een kopie van je bewonersbrief (indien van toepassing)
  • Bewijs van security (goedkeuring politie of factuur firma
  • Alle publiciteits- en bewijsmateriaal met betrekking tot het evenement
    (fotomateriaal promotie, sensibilisering, prijslijst drank)

Bedrag

Je kunt tot 500 euro krijgen.

Contactinformatie